sobota 6. apríla 2013

Ako som prišla k Chanelu za 5 €

Tento týždeň v utorok som išla do mesta. Ako som tak čakala na autobus, pozerala som si v miestnom periptere časopisy. Zaujal ma Must. Nie preto, že by ma bavilo lúštiť alfavidiku, ale preto, že som tam videla niečo ako darček. Bol však v útrobách časopisu a ešte k tomu aj vo fólii, tak som sa k nemu nevedela dostať. Nedalo mi to však a kúpila som ten časopis. Stál 4,90 €. Typický babský lifestalový magazín: Najprv sa prelistujete hordou reklám, potom nájdete obsah, za ním nasleduje ďalšia horda reklám, potom úvodný editoriál šéfredaktora (žiadna šéfredaktorka?), potom opäť reklamy všeho druhu od minerálky cez kozmetiku až po hriešne drahé butiky v hlavnom meste. No a darček nakoniec. Miniatúra mascary Le Volume De Chanel 
v odtieni 10 noir.  Čiže čierna. 





Prvá vec, ktorá ma napadla bola, že prečo aj v slovenských časopisoch nie sú takéto darčeky? A niekoho možno vzorka nejakého krému od lacných značiek poteší. Mňa nie. Na čo mi je? Raz za čas možno krém na ruky alebo sprchový gel. Síce tentoraz už v plnom balení, ale opäť lacná kozmetika. Nič exkluzívne pri čom by ste si povedali tie magické slovíčka: Toto musím mať. Aj preto ma táto chanelovská špirála potešila.





 Na obale objem nie je udaný. Nevadí mi to. Svojou veľkosťou sa však zmestí všade. 
A teraz to podstatné: konečne som ju vyskúšala. A zostala som v šoku.
V živote som nemala také riasy. Vyzerali ako by boli umelé. Riasenka ich predĺžila, zhustila a boli čierne ako uhoľ. Po dvoch vrstvách vytvorila priam dramatický objem.
Naozaj ma veľmi milo prekvapila. 
Jediné, čo by som jej vytkla, je to, že kefka naberá až príliš veľa farby. Treba ju trochu obtrieť. 





Ak preferujete výrazný vzhľad líčenia očí, tak táto mascara bude pre Vás to pravé orechové. 

PS:  A to som si dlhé roky myslela, že moje naj 2000 Calorie a Lash architect nič neprekoná.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára