pondelok 27. mája 2013

Bye Bye Cyprus!

Dnes mimo kozmetiky. V noci odlietam do Prahy a odtiaľ busom na Slovensko. Inak to nešlo, len takto zdĺhavo a komplikovane. Keďže budem mať asi 20-25 kg nadváhu batožiny, musela som zvoliť najlacnejšiu letenku. To aby som si mohla dovoliť zaplatiť tú batožinu.
Doobeda som sa bola rozlúčiť so známymi a keď sme sa s priateľom prekračovali bránku našej terasy, tak mi len zavelil: Nechoď sem!
Prečo? Je tam had?
Hej a jedovatý!
No poviem Vám, že toto mi veru chýbať nebude. Neustále sa všade pozerať, či na nejakého nestúpim (čo sa mi minulý rok skoro podarilo).
Určite mi však bude chýbať deväťmesačné leto :) Ľudia, ktorí tu žijú, kolorit našej dediny, obchody - značky, ktoré na Slovensku nie sú a trošku aj more.
No a najviac mi bude chýbať náš domček postavený v tradičnom štýle...
Čo už, život ide ďalej.
V sobotu som bola posledný raz na pláži.
Ráno po ceste tam, sme sa zastavili v Limassole na námestíčku za tržnicou, kde sme sa naraňajkovali.
Inak, milujem tamojšiu atmosféru. Ten ruch z tržnice, voňavá káva a dobré jedlo, zvedaví turisti, ale aj domáci na skete...
 Boli sme na Lady´s mile. Asi najkrajšia pláž v Limassole. Poriadne sme sa spálili, ja v okolí očí, inak tvár a krk mám biele (vyzerám ako panda) a zvyšok tela fľakatý. A drahý je červenší ako komunista. Chudáčik môj.
Nuž, Cyprus mi bude naozaj chýbať, prežila som tu toľko rokov...



naše raňajky


pekné, však?







Lady´s mile pláž


na týchto hovadinkách sme sa chceli vyblázniť, ale fúkal silný studený vietor a more tiež nebolo najteplejšie..



nádherná čistá pláž 


najkrajšia pláž v Limassole






A čo na záver?
Zbohom Cyprus, budeš mi chýbať.
Vitaj Slovensko moje rodné! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára