piatok 17. mája 2013

The Body Shop Vitamin E Illuminating Moisture Cream

Ahojte. Dnešný príspevok bude o kréme z Body shopu. Hoci The Body Shop nie je a ani nikdy nebola moja obľúbená značka, zisťujem, že mám od nich celkom dosť produktov. Neviem čím to je. Asi tým, že nemajú vysoké ceny a stále majú nejaké akcie na pritiahnutie zákazníkov.  Krém o ktorom budem dnes písať som kúpila za 6,- €. Čert to ber, za tú cenu... A tak som si ho kúpila a teraz ho používam už asi mesiac. Mám pocit, že z neho vôbec neubúda. To vnímam ako pozitívum.






VITAMIN E ILLUMINATING MOISTURE CREAM je denný hydratačný krém vhodný pre všetky typy pleti, ktorý má dodať pleti zdravý a žiarivý lesk. Tak sa píše na obale. Nemôžem však súhlasiť. Myslím si, že na suchú pleť nebude dostatočne hydratačný. V takom prípade by som skôr siahla po jeho výživnej verzii. A mastnej by tým leskom asi tiež narobil šarapatu.





Ako vidíte na obrázku hore, obal je plastový, úplne jednoduchý a  bledoružovej farby. Žiadne luxusné balenie. Ale pri žiadnom výrobku z Body shopu som nezaznamenala "fajnový obal."
Pod vrchnákom je ešte jedno platové víčko s logom značky. To je celkom fajn a mám rada takéto prkotinky, aspoň sa mi nezamastí aj vrchnák.






Na prvý pohľad je konzistencia krému hutná. Ale naozaj len na pohľad. Rozotiera sa veľmi ľahko a rýchlo sa vpije do pokožky. Má bledoružovú farbu s obsahom drobných častíc, ktoré odrážajú svetlo. Tie slúžia na ten "žiarivý"efekt. Aj keď mne to skôr príde ako dúhový efekt a lá pstruh dúhový :) Vôňou mi tento krém pripomína klasickú Niveu v tom modrom plechovom kelímku.






Milo ma však prekvapila výdrž tohoto krému. Naozaj hydratuje a rozžiari pleť na celý deň. Myslím si, že vďaka žiarivým časticiam by krém ukázal krásne na opálenej pleti. Ale on pekne ukáže aj na tej mojej neopálenej. 


Skúsili ste niekedy krém so žiarivým efektom?
A aké boli Vaše dojmy?








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára