piatok 24. mája 2013

Moja zbierka parfumov - 1. časť

Vitajte. Dnes by som trochu popísala o vôňach ktoré používam a o svojich pocitoch v parfumérii. Vždy keď tam vojdem tak neviem čo prv :) Idem si oči vyočiť z tých nádherných flakónov. Avšak nie vždy detailne vypracovaný flakón zaručí aby sa mi vôňa páčila. Takým sklamaním bola napr. Deseo od Jennifer Lopez. Bolo to myslím v roku 2008, už si to presne nepamätám. Jediné, čo si pamätám presne bolo, že v nádhernom flakóne bola vôňa do záchoda. Samozrejme je to len môj názor a iným sa môže páčiť a sú s ňou spokojné.

Ku svojim parfumom poviem len toľko, že ich mám celkom dosť. Je to tým, že jednoducho neviem odolať a keď sa mi páčia a chcem ich mať. Potom sa radujem a teším, že akú super vôňu som si kúpila, ale moja peňaženka plače. Ba niekedy až hystericky narieka. Niekedy mám pocit, že by sa mi zišiel kurz sebaovládania. A poriadne drastický.



A tu už je prvá časť mojej zbierky:





Salvador Dalí Little Kiss Cherry je príjemná svieža vôňa, mierne ladená do sladka. Neviem či to je tým názvom, ale pripomína jar. Vtedy sa všetko prebúdza zo zimného spánku a vonia.
Možno aj preto si myslím, že je vhodná hlavne na jar a leto, ale skôr denné nosenie.

HLAVA: citrusové yuzu, citrón, liči
SRDCE: kvet čerešne, lekno, kamélia (myslela som si, že      kamélie nevoňajú)
ZÁKLAD: kôra magnólie, pižmo, ryžový prášok












Bvlgari Omnia Coral je kvetinovo - ovocná vôňa. Mám ju veľmi rada. Príde mi taká iná ako ostatné. Myslím, že je vhodná na každé ročné obdobie a na každú dennú i večernú hodinu.
HLAVA: bergamont
SRDCE: ibištek, lekno, granátové jablko
ZÁKLAD: pižmo, céder

















Naf Nnaf Too je moja najobľúbenejšia vôňa. Je sladká, ale tak inak. Nie je ťažká. Tiež si myslím, že je vhodná na kedykoľvek.
HLAVA: mandarinka, mango, hruška
SRDCE: jazmín, pivónia, neroli
ZÁKLAD: pačuli, pižmo













Guess Seductive je na môj vkus taká ťahavá sladká vôňa, skôr ťažšia. Príde mi taká orientálna. Používam ju buď na večer alebo v zime aj cez deň. 
HLAVA: bergamont, hruška, čierne ríbezle
SRDCE: kvet pomarančovníka, jazmín
ZÁKLAD: kadidlo, vanilka

















Blumarine Bellissima je svieža kvetinová vôňa. Používam ju kedykoľvek a myslím, že je vhodná na akúkoľvek príležitosť. Určite ňou nič nepokazíte, keďže je veľmi decentná.
HLAVA: zázvor, pomaranč, grepfruit
SRDCE: slnečnica, kvet pivónie a mučenky
ZÁKLAD: kašmír, pižmo, santal, kvet vanilky

















Moschino Toujours Glamour je ťažká vôňa. Používam ju skôr výnimočne. Najprv mi prišla taká púdrová, ale keď sa rozvinie je taká orgovánová. Aspoň mne tak vonia.
HLAVA: ríbezle, fialka, kardamón
SRDCE: jazmín, ľalia, mandle
ZÁKLAD: pižmo, heliotrop, benzoin

















The Body Shop DREAMS Unlimited je príjemná toaletná voda. Nie som si istá, ale myslím, že bola označená Fair trade logom. Je taká zvláštna vôňa, úplne iná ako ostatné, ktoré mám. Vhodná buď na zimu, alebo v lete na večer. Na denné nosenie sa mi zdá dosť silná.
HLAVA: pomaranč, ríbezle
SRDCE: kosatec, zelené korenie, čili
ZÁKLAD: cédrové drevo

















Valentino Valentina Acqua Floreale je najmenšia voňavka akú mám. Má len 4 ml a dostala som ju ako darček k nákupu. Mne príde ako  ťažšia orientálna vôňa. Vhodná skôr pre generáciu našich mám. Páči sa mi tá drobná krabička, v ktorej bola zabalená.
HLAVA: bergamont, kvety pomarančovníka
SRDCE: neroli, tuberóza, jazmín, mimóza
ZÁKLAD: pačuli, ambra






A aké vône používate Vy?
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára