utorok 21. mája 2013

Givenchy

Ahojte. Dnes by som chcela opísať dva výrobky od Givenchy. Jedná sa o lesk na pery a púder. Kúpila som si ich ešte minulý rok na jeseň ako darček k narodeninám. Priznám sa, že ich nepoužívam pravidelne, pretože mám ďalších x kozmetických výrobkov. Takže sa to snažím striedať.






Začnem púdrom. Pamätám si ako som ho kúpila. Prišla som do parfumérie a spýtala som sa na nejaký matný bronzer. Predavačka sa mi silou mocou snažila nanútiť ten od Guerlain. Tvrdila, že je to bestseller a nič lepšie na trhu nie je. Pravdu povediac, vôbec ma nezaujal. A vadilo mi, že nie je úplne matný. Spýtala som sa jej, či majú aj niečo iné a vtedy ma zaviedla k Givenchy stojanu a tiež mi jeden ukázala. Ten Givanchy sa mi páčil, Guerlain ani veľmi nie, ale nemôžem súdiť, pokiaľ neviem ako vyzerajú na tvári. Tak si ma predavačka usadila pred zrkadlo, na polovicu tváre naniesla jeden a na druhú polku druhý. Rozdiel bol obrovský.
Ako môže byť bronzer od Guerlain bestseller? Leskla som sa ako disco guľa (a to mal byť akože matný) a bola som ružovejšia ako babkine prasiatko v chlieviku. Ešte si pamätám, že som sa spýtala predavačky, či si to nepomýlila, či to nie je lícenka. Nie, nie, je to bronzer - tak znela jej odpoveď.
Na druhú stranu tváre som mala perfektne matnú s jemne béžovou farbou. Tá vecička pôsobila úplne prirodzene a vytvorila ako keby také jemné opálenie. Toto chcem! - zahlásila som predavačke a utekala k pokladni.

Givenchy Le Prisme Visage Mat nie je vlastne ani bronzer. Je to kompaktný púder, ktorý vyzerá ako štvorfarebná mozaika. Ja mám odtieň  84 Beige Mousseline. Výhodou je, že nie je ani do oranžova (hoci podľa fotiek by to tak mohlo byť), ani do ružova. Má jemne kvetinovo-krémovú vôňu.




Je hodvábny a ľahučný. Na tvári ho skoro necítim.
Hoci sa to nikde neuvádza, je to multifunkčná vec. Môžem ho použiť na kontúrovanie tváre, ale aj ako očné tiene. Je matný, ale dva "štvorce"(tie tmavšie) sú s obsahom drobných tbrlietok. Ale tie takmer ani nie je vidieť. Ďalším pozitívom je jeho krytie. A to celkom slušne, ale nevytvára dojem masky a ani žiadne fľaky.
Balenie je typické givenchyovské. Síce plastové, ale pôsobí luxusne. Okrem púdru sa v ňom nachádza aj zrkadlo a aj štetec. Ten pôsobí na mňa celkom srandovne a nepoužívam ho. Nachádza sa v zásuvke pod púdrom. A celé balenie je na magnet.






Balenie obsahuje 11 gramov púdru. Myslím si, že je to celkom dosť. Tento púder je vhodný pre každú z nás. Vzhľadom na jeho multifunkčnosť a výdrž (na mojej mastnej pleti v cyperských horúčavách asi tri hodiny, v zime asi päť hodín )to bola veľmi dobrá kúpa.


Ako som tak utekala k pokladni, ešte raz som sa pristavila pri Givenchy stojane. Zaujal ma lesk. Konkrétne GELÉE D´INTERDIT Smoothing Gloss Balm Crystal Shine v odtieni 8 Electric Purple. Je to gélový lesk a balzam na pery priehľadnej fialovej farby s obsahom fialových a modrých trblietok.






Lesk je v krásnom balení, ktoré na mňa pôsobí luxusne. Objem balenia je 6 ml. 
Priznám sa, že ma zaujala jeho farba. Aj keď inak vyzerá v balení a úplne inak na perách. V balení je krásny fialový, na perách bezfarebný, sem - tam trblietka. Vytvára mokrý efekt a trúfnem si povedať, že opticky pery zväčší. Dá sa použiť samostatne, ale aj na rúž.







Jeho výdrž na perách je asi dve hodiny. Samozrejme, ak budete medzi tým jesť alebo piť, tak to bude podstatne menej.  Výhodou však je, že hydratuje. A to celkom slušne.  Tiež sa mi páči aplikátor, ktorý je špicatý štetec, takže aplikácia lesku je rýchla a presná.







Jeho parfumácia ma však neoslovila. Ma môj vkus to prehnali. Pripomína mi tie konvalinkové mydlá čo používajú babky v kombinácii s karamelom. Ale to je len môj subjektívny názor.
Každému môže voňať inak.






Snažila som sa ho vyfotiť na ruke, no vyzerá to biedne. Takmer ho tam nevidieť. Ale ako som už písala vyššie, na perách je bezfarebný.


V podstate mám tento lesk celkom rada, ale už by som si ho nekúpila. To radšej ďalší z MACu. Myslím, že tie sú aj tak najlepšie. 


V ten deň, keď som bola v parfumérii a kúpila si tieto dve veci, som sa ešte potulovala po obchodoch v meste. Neviem prečo, ale mala som pocit, že ľudia na mňa nejako divno zazerajú. Keď som prišla domov, pochopila som prečo. Stále som mala jednu časť tváre lesklú ružovú a druhú matnú béžovú. Nuž čo, sranda musí byť. Ale na druhej strane to svedčí o kvalite Guerlain bronzeru a aj Givenchy púdru.


A čo Vy? Vyskúšali ste ich niekedy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára